Sunday, June 21, 2009

Akhirnya Kehidupan Sebenar Ku Bermula


Selamat Tinggal Romeo!
Ntah mcm mn la aku nk mulakan blog yang br dibuka utk diriku sendri hihi!! tp bknlah tuk syok sendri hehe.. Anyway 'akhirnya kehidupan sebenar ku bermula' selepas tamatnya pelajaranku di UniMap pd may yang lalu dan bakal menerima ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Elektronik Industri pd Ogos nanti, xsabar aku nunggu pesta konvo ahaks.. Sebenarnya mak aku paling gembira akhirnya aku selamat tamatkn degree aku selepas pahit manis aku harung semester akhir huhu.. Result final semester bkn lah result terbaik yg boleh dibanggakan tp cita2 aku tuk tamatkan result 3pointer berhasil jua. Tima Kasih mak abah!!



Electronic Industry

Selamat Pergi Kawan2..
Aku doakan semoga semua akn berjaya mendapat kerja yg diimpikan dan selamat berjaya dalam hidup.. jgn lah lupakan kenangan pahit manis kita hadapi sepanjang 3 thn..
Bt rakan seperjuangn, don't lose contact dimana jua anda berada, aku Masri Muhammood mengucapkan Goodluck n harap kita jumpa lagi.

7 Pillars ahaks..

Bukit Air TerAkhir

BestFriends..


Selamat Pergi Kawan2!!

No comments:

Post a Comment